Köldknäpp?

Förstår varifrån uttrycket köldknäpp har sitt ursprung... man blir liksom knäpp av den köld som råder. Kring -30 grader i helgen och idag, I didn't see that coming i början av december i alla fall.

I helgen har vi befunnit oss i de jämtländska skogarna (Krokom!) och tävlat DM i bugg och BW. Vi kan väll bara sammanfatta helgen med att det blev en tråkig historia! Vi kom sist i BW och fick dåliga placeringar i bugg, men vi tar kanske revansch till helgen i Eskilstuna? Då blir det även tävling i dubbelbugg mot Stillman med donnor, kan nog bli utklassning från deras sida även där är jag rädd :).

Igår skulle jag och Fredric prova att sätta orden på skänken som vi håller på att renovera till det nya köket, men det blev riktigt styggt! Så nu har vi beslutat oss för att skippa dessa ord och låta speglarna vara vita som övriga skåpet. Jag ska försöka få dit de nya beslagen imorgon... får se om lilla Ellen är sugen på att sova mer än en kvart på dagen? På grund av vädret känns det inte som om det är läge att ha henne ute i vagnen.

Nu ska jag natta en grinig liten tös... hon har som slutat att vilja sova hela nätter...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0