Trist helg..

Helgen blev inte som jag planerat. En trött och hängig Ellen ledde till att jag fick stanna hemma från tävlingen i Sundsvall. Känns helt okej att vara hemma eftersom det är det som är bäst för Ellen, men det är tråkigt att vara själv jämt och ständigt.

Känner att jag skulle uppskatta lite mer sällskap på dagarna, blir långa dagar när man inte har så mycket umgänge under dagen...

Fick precis rapport om att Fredric & Julia kommit 3:a och Tobbe & Camilla likaså.

Nu ska jag sätta mig och sticka på mina strumpor!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej !

Du får hälsa på mig på dagarna då jag är ledig och fika lite :) Kram

2010-02-21 @ 15:44:20
URL: http://laboliina.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0