Sömnbrist...

...javisst!

Unga fröken Westin vägrade sova i natt och då menar jag vägrar! Hon skrek sparkades och slogs för vilda livet för att undvika sömnen. Nu tror jag dock inte att hon gjorde det för att jäklas utan för att hon verkar ha ont i munnen (tänder på g?). Synd om lilla pluppan!

Det medför dock att jag inte känner mig i mitt esse idag och hade hoppats på att kunna städa undan innan vi beger oss mot Graninge i eftermiddag, men då hon inte vill att jag ska sätta ner henne är det omöjligt att få något vettigt gjort.

I helgen blir det tävling i Krokom i bugg och BW. Vi skulle även ha tävlat DB, men den andra trion var sjuka. Blir nog en kort tävling och jag hoppas på att spendera lite quality time i Graninge på kvällen.

Söndagen är vigd åt att Fredric ska hugga ved med far, vi har ju vedpanna i nya huset!!! Sedan när Fredric ska bege sig upp till Umeå igen är jag rädd för att det blir ett tårfyllt avsked eftersom han ska säga hejdå till Fight som ska tillbaka till kenneln, då vi inte har tid för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0