Panik!

Igår satt vi och var så lyckliga över att det bara var 6 dagar till vi beger oss till Thailand och idag har jag panik över att vi far om 5 dagar. Anledningen till paniken är att Fredric i natt fick magsjuka och Monica nu på morgonen.

Det känns förjäkligt om vi ska vara sjuka nu när vi ska åka, jag känner mig rånervös! Ellen verkar än så länge piggelin, men jag är livrädd att hon och jag snart blir sjuk också. Tror dock jag ska hänga på Camilla med inställningen att "jag BLIR inte sjuk!".

Helgen som har varit har varit nog fysiskt ansträngande ändå, vi har tränat 14 timmar. Och då snackar vi 14 timmar effektivt! Underbart givande tycker jag det har varit och vår nya tränare verkar kanon bra! Vi har en hel del fräcka saker till finalen 2011 och uttagningen börjar landa.

Nu ska jag försöka göra något produktivt för att fördriva tiden tills Fredde blir frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0