Snart åker vi!

Det är bara 2 (!) arbetsdagar kvar för Fredde, sen åker vi! Jag längtar så jag håller på att dö!

Igår gjorde vi de sista förberedelserna; vaccinerade Ellen, hämtade de växlade pengarna, köpte två fula börsar att ha med på resan, slog in mammas 50-års present, osv.

Ellen var helt grym på vaccinationen, hon grinade till ungefär en sekund och grimaserade, men inget mer. Snacka om att vi har fått världens snällast goskit!

Fredde var mycket piggare igår från magsjukan så han tapetserade om två bubbliga våder i vardagsrummet. Vi köpte även tapet till köket, en kanonsnygg lila tapet. NU är vi redo att flytta!

Kvällen avslutade vi med att kika på sista filmen i Millenium trilogin. Som vanligt somnade jag så jag fick se den imorse, måste säga att den var riktigt bra, men lite hoppig.

Ikväll blir det middag hos Mel och Erik, sen ska vi röja undan här hemma och sen... SEN ÅKER VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0