Det är kallt, jag är förkyld och det känns länge tills fjällen...

Idag känns som om det vore en tisdag och man skulle kliva upp och gå till jobbet, långt till helg, man är trött, osv.

De senaste nätterna har det inte varit mycket sömn på. Frans har velat äta mest hela tiden och in i mellan har han kräkts. Han är en riktig liten kräkis våran sötnos!

Jag skulle egentligen ha varit hos tandläkaren imorse, men är rejält förkyld så det var bara att lämna återbud. Idag och imorgon är lugna dagar, Ellen är på dagis och vi har inga riktiga planer för kvällarna. Känns ganska skönt att kunna sova igen lite på dagarna, men jag har insett att jag är en människa som behöver aktiviteter och samtal med medmänniskor på dagarna. Tror jag helt enkelt får ta tag i det när jag är frisk och kanske besöka Öppna förskolan?

På fredag ska vi gratta stora Ella som blir hela 2 år! Det känns helt galet vad fort tiden går, kommer nog gå fort till Ellen också blir 2 år. Ska bli jättekul att träffa hela familjen Johansson/Granström, var så länge sen vi sågs! Efter kalaset åker Fredric och eventuellt Ellen ner till Övik för tävling på lördag i Söderhamn.

Kommer nog bli en ganska långsam helg för mig, men fick ett glatt sms av Stina att hon kanske tar bussen upp å det vore verkligen kul :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0